Nobody Puts My Baby In a Corner

Studerande mamma med för lite tid och för mycket vilja.

Ögonblick, minnen, nytt

Publicerad 2014-08-12 23:30:13 i Livet med barn,

Livet rullar framåt. Det är konstigt att jag har mer tid än någonsin förut, med föräldra(jobb)ledigt, men ändå tycks tiden aldrig räcka till. Vart tar tiden vägen egentligen? 

Det är häftigt att få återupptäcka världen ur sitt barns ögon. Noah vill se mer och mer, in i alla skåp och lådor som går. Dricka och äta själv helst. Och nu är äntligen första tanden här!! Att försöka få bild på bissingen är helt omöjligt dock, där är det då alltid läpp eller tunga i vägen. Men den är där, jag lovar! Så nu börjar tandborstningen. Det ska också helst göras av unge herr Kan-själv. 

Så här promenerar vi. Sitta i vagn är tråkigt, ni vet, så vi går - långsamt - framåt. 

Det var några ögonblick ur livet just precis nu. Min supertrötta mammahjärna tappade tråden i första meningen. Läggdags, I believe. 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

En heltidsstuderande heltidsmamma med gudsambitioner. Klarar allt och ingenting. Här är utdrag ur livet, dagarna, om hur det är att försöka hinna med allting på bäst sätt - men samtidigt aldrig hinna med någonting. Här skriver jag om mig själv - Evelina - och min fantastiska son Noah född i oktober 2013. Att vara ung, att vara student, att vara mamma och allt som hör till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela