Nobody Puts My Baby In a Corner

Studerande mamma med för lite tid och för mycket vilja.

En uppdatering - mitt i sommaren

Publicerad 2014-06-25 09:28:17 i Livet med barn,

Hej!
Det var längesen sist. Min egna dator la av strax före hemtentan för en månad sen, och att sitta och skriva på telefon eller surfplatta har aldrig riktigt varit min grej (mest för att jag har så svårt med det dära tangentbordet på telefonen - det är så litet och bokstäverna byter plats). Vi är lediga nu, jag och Noah, på riktigt och för första gången sen han föddes. Rastlösheten började klia i fingrarna så fort jag insåg att varje ledig stund inte borde läggas på att läsa kurslitteratur och skriva uppsatser. Nu blir det att baka kakor, vika böcker och måla tavlor på ledig tid istället tror jag. Komma tillbaka till sig själv. 
 
Noah växer på bra och har (ÄNTLIGEN) fattat det här med att krypa/kräla fram på egen hand. Roligare för honom än för mig skulle jag tro. Solen lyser på, och vi har flyttat in i lägenheten igen efter flera veckor mer eller mindre boende i soltältet. 
Noah har också hunnit med en rymdresa - sånt där alla småungar ska hinna med innan årsdagen! 
Vår BFF Sophia hälsade på här om veckan också, mysigt som tusan när fölk tittar förbi och hälsar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

En heltidsstuderande heltidsmamma med gudsambitioner. Klarar allt och ingenting. Här är utdrag ur livet, dagarna, om hur det är att försöka hinna med allting på bäst sätt - men samtidigt aldrig hinna med någonting. Här skriver jag om mig själv - Evelina - och min fantastiska son Noah född i oktober 2013. Att vara ung, att vara student, att vara mamma och allt som hör till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela