Nobody Puts My Baby In a Corner

Studerande mamma med för lite tid och för mycket vilja.

Glädjerus

Publicerad 2014-09-20 13:23:01 i Allmänna , det vanliga, Direkt ur livet, Livet utanför,

Hej! Skriker ut lite glädje i cybern. Vi hamnade på plats nummer fyra, NUMMER FYRA, i turordningslistan. Listan till vilka som får välja först på BoKlok-lägenheterna i närheten av den nybyggda skolan i grannkommunen. Vi ska bli hemmansägare. En helt nybyggd lägenhet rätt nära vatten, bra skolor och får. Alltså, drömmen! Jag trodde aldrig... Nu måste vi bara lösa det ekonomiska, men vaffan! Det får ordna sig. Det ordnar sig. Så jävla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

En heltidsstuderande heltidsmamma med gudsambitioner. Klarar allt och ingenting. Här är utdrag ur livet, dagarna, om hur det är att försöka hinna med allting på bäst sätt - men samtidigt aldrig hinna med någonting. Här skriver jag om mig själv - Evelina - och min fantastiska son Noah född i oktober 2013. Att vara ung, att vara student, att vara mamma och allt som hör till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela